Destination Apollo

Kako pobuditi uzbuđenje oko preseljenja 3.500 zaposlenika iz različitih ureda u jednu novu, prestižnu zgradu – Apollo Nivy?
Osmislili smo koncept “Destination Apollo”, s astronautom kao glavnim likom.
Tromjesečna kampanja uključivala je snažnu internu teaser kampanju te tri zasebna događanja povodom otvaranja pojedinih katova, koja su vodila do Velikog otvorenja.

contact us
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.