GARNIER GREEN ON

Spojili smo naslijeđe brenda Garnier s jakim fokusom na održivost, uključivanjem publike i podrškom ekoloških inicijativa. Proveli smo 360° kampanju koja je obuhvaćala događanja, društvene mreže, OOH, radio, e-mail marketing, aktivacije u Rossmannu i suradnje s influencerima. Rezultati: 130 sati aktivacije, 2 472 testiranja kože, 3 300 eksperimenata, 550 radionica, 41 802 testera, 2,2 milijuna pregleda, 32,7 tisuća interakcija i 76 % dosega — jačanje imidža brenda Garnier kao odgovornog i potrošačima prijateljskog brenda.

contact us
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.