GARNIER GREEN ON

Spojili smo naslijeđe brenda Garnier s jakim fokusom na održivost, uključivanjem publike i podrškom ekoloških inicijativa. Proveli smo 360° kampanju koja je obuhvaćala događanja, društvene mreže, OOH, radio, e-mail marketing, aktivacije u Rossmannu i suradnje s influencerima. Rezultati: 130 sati aktivacije, 2 472 testiranja kože, 3 300 eksperimenata, 550 radionica, 41 802 testera, 2,2 milijuna pregleda, 32,7 tisuća interakcija i 76 % dosega — jačanje imidža brenda Garnier kao odgovornog i potrošačima prijateljskog brenda.

  • Office: Poljska
contact us
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.

Kolačići trećih strana

Ova web stranica koristi Google Analytics za prikupljanje anonimnih informacija kao što su broj posjetitelja na stranicu i najpopularnije stranice.

Omogućivanjem ovog kolačića pomažete nam u poboljšanju naše web stranice.